Op zaterdag 26 mei is de laatste open dag van de TU Delft voor dit collegejaar. In rondes van twee uur krijgen scholieren en hun ouders informatie over een opleiding. De voorlichtingsrondes van Maritieme Techniek en Klinische Technologie vinden plaats in ons ons gebouw; Werktuigbouwkunde bevindt zich vanwege het formaat van de opleiding in de Aula (Auditorium en Senaatszaal).

Alle drie de opleidingen starten met een opleidingspresentatie door een student en/of docent. Daarna volgen de scholieren een proefcollege door een docent van de betreffende opleiding en sluiten ze de ronde af op een informatiemarkt. Op deze informatiemarkt kunnen scholieren hun vragen stellen aan studenten, posters en voorbeelden van projecten bekijken en door studieboeken bladeren.

De ouders die de opleidingen Maritieme Techniek en Klinische Technologie bezoeken krijgen, tijdens het proefcollege en het bezoek van zoon of dochter aan de informatiemarkt, een tour door het gebouw. Bij Werktuigbouwkunde kunnen zij met al hun vragen terecht op een informatiemarkt en nemen ze daarna deel aan een ouderquiz.

Hieronder vindt u een overzicht van het programma met tijden en locaties. U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen.