Crowdfunding voor gezuiverd water in India

Nieuws - 26 januari 2018

Recent is het crowdfunding platform supporttudelft.nl gelanceerd om impactvolle onderzoeksprojecten en studenteninitiatieven aan de TU Delft mogelijk te maken. Een van de eerste projecten waar steun voor gezocht wordt is Gezuiverd water in India van Dr. Ir. Ralph Lindeboom.

Ralph wil tientallen Indiase, Nederlandse en internationale studenten en promovendi met de TU Delft samen laten werken aan Water Management en Sanitatie in India. Deze samenwerking slaat twee vliegen in een klap.  “Aan de ene kant maakt het toekomstige Indiase ingenieurs bewust van het belang van zuivering en hergebruik van vervuild water en aan de andere kant leren Delftse wetenschappers over de culturele context in India, zodat ze beter kunnen inschatten welke technologische oplossingen aanslaan“, aldus  Ralph  Lindeboom.

Draag je dit project een warm hart toe? Doneren kan al vanaf 10,- euro.