Hadi Hajibeygi Innovative Teaching Talent 2018

Nieuws - 09 november 2018 - Webredactie

Hadi Hajibeygi, universitair docent bij de faculteit Civiele Techniek en Geowetenschappen, is verkozen tot Innovative Teaching Talent 2018. Hij geeft de vakken Reservoir Simulation, Rock Fluid Physics en Advanced Reservoir Simulation en richtte <link en ceg about-faculty departments geoscience-engineering sections petroleum-engineering research darsim _blank>onderzoeksgroep DARSIM op.

De jury waardeert zijn integrale aanpak waarin hij onderwijs, onderzoek en bedrijven samenbrengt. Op deze manier wil hij een omgeving creëren waar studenten deel kunnen worden van een netwerk waar ze zichtbaar zijn en de mogelijkheid krijgen om zich verder te ontwikkelen.

Meer informatie
Kijk hier voor meer informatie over <link en ceg about-faculty departments geoscience-engineering sections petroleum-engineering staff academic-staff hajibeygi-h _blank>Hadi Hajibeygi.