Studenten nemen deel aan de Airnovation Summer Academy

Nieuws - 12 juli 2018

Twee studenten van de faculteit hebben deelgenomen aan de tweede Airbus Airnovation Summer Academy aan de Britse Cranfield University.

De Airbus Airnovation Summer Academy brengt studenten met een multidisciplinaire achtergrond samen voor een intensief programma van een week op basis van de principes en methoden van een ‘business accelerator’. De summerschool vond dit jaar plaats van 1 tot 6 juli 2018. Laurent Declerck en Eva de Winkel, samen met bijna 50 andere studenten uit 20 landen, woonden de summerschool bij, waar ze gedurende de week begeleid werden door Airbus-experts en Airbus entrepreneurship-coaches. Aan het einde gaven alle deelnemers een pitch voor een deskundige jury.

Het winnende team van 2018 stelde een oplossing voor om voedseltekorten op te lossen in India.