TU Delft Starship Team toont nieuwe kunstinstallatie op BredaPhoto Festival

Nieuws - 04 september 2018 - Webredactie

Angelo Vermeulen en het TU Delft Starship Team nemen deel aan het BredaPhoto Festival. Het team toont daar een nieuwe kunstinstallatie inclusief een serie digitale voorstudies en een animatiefilm.

De installatie vormt een integraal onderdeel van Vermeulens onderzoek hier bij TBM. Hij combineert daarbij requirements-onderzoek, modelering en visueel onderzoek tot een echte trans-disciplinaire praktijk. Vermeulen werkt samen met mensen van diverse faculteiten van de TU Delft, en daarbuiten. Bekijk het filmpje van Angelo Vermeulen en lees meer over DSTART op de website van BredaPhoto. Het festival vindt plaats van 5 september tot 21 oktober.

Over Breda Photo
BredaPhoto Festival is een internationale fotografiebiënnale in Breda. Een groot aantal topfotografen uit binnen- en buitenland exposeert in de buitenruimte en beeldende kunstinstellingen in de stad. Het festival toont the state of the art van de hedendaagse fotografie aan de hand van een internationaal relevant maatschappelijk thema. Voor 2018 is gekozen voor het thema ‘To Infinity and Beyond’.

BredaPhoto wil weten wat de impact is van de almaar voortrazende wetenschap. Brengt die louter vooruitgang? Of openen we een doos van Pandora vol met nare verrassingen? Tijdens het festival zijn er tientallen rondleidingen, lezingen, boekpresentaties, talkshows, meet-ups en workshops voor verdieping, kennisuitwisseling en een frisse dosis inspiratie.