Sint brengt alumni samen over de hele wereld!

Nieuws - 18 januari 2018 - Webredactie Communication

Sinterklaas: een perfect excuus om mensen samen te brengen, zo vonden wij! Pepernoten, cadeautjes en het dobbelspel: veel meer heb je niet nodig voor een leuke, relaxte avond met mede alumni.

Van november tot januari organiseerden onze alumni vrijwilligers Sint-borrels in 5 steden over de hele wereld: Londen (Hermen), Istanboel (Sezin), Mexico-Stad (Diego), Quito (Estefany en Paulina) en New York (Haiko). Wij (Alumni Relations) hielpen met het versturen van de uitnodigingen en stuurden een doos op met alles wat nodig was voor een Sint-avond: van pepernoten en chocoladeletters tot een gedichtje en instructies voor het dobbelspel. Cadeautjes werden gedeeld, pepernoten opgepeuzeld en nieuwe contacten werden gemaakt. Kortom: 5 succesvolle alumni bijeenkomsten!

We willen onze alumni vrijwilligers heel erg bedanken voor hun inzet: dankzij hen kunnen we alumni over de hele wereld samenbrengen!

Wil je ook een TU Delft alumni borrel in jouw stad organiseren? Neem dan contact met ons op: alumnirelations@tudelft.nl.