TU Delft Alumni Backstage Tours

Nieuws - 16 maart 2018 - Webredactie Communication

Op onze campus van meer dan 161 hectare blijft veel van jaar tot jaar hetzelfde, maar verandert er nog veel meer. Een backstagetour is dan ook een mix van nostalgie en toekomstmuziek. Bezoek nieuwe en bekende plekken, laat je bijpraten over onderwijs en onderzoek en neem een kijkje achter de schermen bij een aantal van onze bijzondere onderzoeklabs.

U heeft keuze uit twee varianten van de TU Delft Alumni Backstage Tour:

• Tour 1: ontvangst in Science Center; bezoek de nieuwe Bouwkunde faculteit, D:Dreamhall, Stille kamer en onderzoeklabs. Afsluitend drankje in Café 015 in de aula.
  • Tour 2: Ontvangst in Sportcafé; bezoek de vluchtsimulator, nieuwbouw TNW, Greenvillage, faculteit EWI en onderzoeklabs. Afsluitend drankje in sportcafé.

Voor data en tijden, neem een kijkje in de alumni agenda. Deze tours zijn Nederlandstalig.

DDREAM hall is een van de locaties die de TU Delft backstage tours aandoet