Wie wordt Alumnus van het Jaar 2018?

Nieuws - 19 februari 2018 - Webredactie Communication

Sinds 2011 wordt de ‘Alumnus van het Jaar’ gekozen uit alumni, die hun sporen hebben verdiend in de wereld van innovatie en onderzoek. Misschien zijn er alumni die we als TU Delft uit het oog zijn verloren?

Heeft u suggesties? Graag ontvangen wij dan een omschrijving (maximaal ½ A4) waarom u deze persoon zou willen voordragen voor ‘Alumnus van het Jaar’ (op basis van onderstaande criteria). Vermeld daarbij welke opleiding hij/zij heeft gevolgd aan de TU Delft en in welk jaar hij/zij is afgestudeerd. Vermeld indien mogelijk ook graag een link naar zijn/haar LinkedIn profiel of biografie en zijn/haar contact gegevens.

De ‘Alumnus van het Jaar’ wordt op basis van de volgende criteria geselecteerd:

• Iemand die aan de TU Delft minimaal zijn/haar ir./MSc/Phd titel heeft behaald.
  • Iemand die zijn/haar sporen al heeft verdiend (het is geen aanmoedigingsprijs).
  • Iemand waar we als TU Delft community (studenten, medewerkers en alumni) trots op kunnen zijn vanwege functie/project.
  • Iemand die ook in de praktijk actief is geweest op het gebied van technologie/innovatie (dus gerelateerd aan studies van de TU Delft).
  • Wat hij/zij bereikt heeft, is mede te danken door de studie aan de TU Delft

Suggesties kunnen voor 15 maart 2018 gemaild worden naar: alumnirelations@tudelft.nl. Alle suggesties worden besproken met de decanen/management teams van onze acht faculteiten.

Kijk voor eerdere edities van Alumnus van het Jaar op de volgende website.