Vandaag (5 oktober 2018) maakt het Universiteitsfonds Delft de acht Best Graduates 2018 van de TU Delft bekend. Elk jaar nomineren de faculteiten hun Best Graduate. Op 6 november strijden deze kersverse Delftse ingenieurs tijdens de TU Delft Best Graduate Award Ceremony 2018 voor de prestigieuze titel TU Delft Best Graduate 2018.

De genomineerden van de TU Delft Best Graduate 2018 zijn:

Deze acht ingenieurs hebben hun grenzen verlegd in de laatste fase van hun studie. Hun persoonlijke inspanningen, inzet en inventiviteit hebben geresulteerd in acht uitzonderlijke scripties. En daarom is het Universiteitsfonds Delft er trots op deze belangrijke erkenning te mogen geven voor hun uitstekende bijdragen.

Evelyne Esveld, directeur van het Universiteitsfonds

TU Delft Best Graduate 2018 Award Ceremony

Elk jaar worden de Best Graduate Awards uitgereikt tijdens de TU Delft Best Graduate 2018 Award Ceremony. Dit jaar vindt de ceremonie plaats op dinsdag 6 november om 16.00 uur in het Auditorium van de TU Delft. De ingenieurs presenteren ieder het onderzoek en de resultaten van hun afstudeerscriptie. Hun werk wordt beoordeeld door een jury, bestaande uit prof. dr. R.F. Mudde, Vice-Rector Magnificus/Vice-President Education, prof. dr.ir. P.A. Wieringa, prof. dr. C. Dekker, TU Delft Best Graduate 2017 ir. J. Gispen en drs. E.A. Esveld, Directeur Universiteitsfonds Delft. De jury beslist wie uiteindelijk de TU Delft Best Graduate Award 2018 in ontvangst mag nemen.

Alle acht beste afstudeerders ontvangen de Best Graduate Medal en Certificate of Excellence als erkenning voor hun afstudeerwerk, persoonlijke toewijding, algemene studieresultaten en de manier waarop ze deze hebben bereikt. Daarnaast krijgen zij een persoonlijke geldprijs van 1.000 euro. De winnaar van de TU Delft Best Graduate Award 2018 ontvangt naast het symbolische beeldje ‘Op weg naar een mooie toekomst’ een extra geldprijs van 2.500 euro, een KIVI-lidmaatschap en een nieuwe laptop, aangeboden door Dell.

Hartelijk welkom bij de ceremonie!

De ceremonie van 6 november 2018 is terug te kijken via deze broadcasting link.