Nieuw programma exclusief voor bedrijven: Circle of Excellence

Nieuws - 13 december 2018

Circle of Excellence
Het Universiteitsfonds Delft heeft samen met de TU Delft het nieuwe programma Circe of Excellence ontwikkeld. De Circle of Excellence is een TU Delft breed programma en is gericht op het contact tussen bedrijven en ambitieuze studenten. Tevens maken de deelnemers talentontwikkeling mogelijk en worden de beste bachelor- en masterstudenten beloond.

Ontmoeten, belonen en aanmoedigen
De Circle of Excellence bestaat uit een netwerk van maximaal 35 bedrijven en geeft deze bedrijven de kans om de zichtbaarheid onder TU Delft studenten te vergroten. Bedrijven kunnen bijvoorbeeld lezingen aanbieden of een evenement bijwonen waar studenten hun talent en resulaten presenteren. Ook krijgen ze zicht op bachelor- en masterprojecten waar ze kennis maken met de innovatieve ideeën van toekomstige ingenieurs. Bovendien krijgt ieder bedrijf een eigen relatiemanager, zodat er één aanspreekpunt is die de bedrijven helpen hun weg te vinden binnen de TU Delft.

Meer weten over de Circle of Excellence? Neem dan contact op met Jacqueline Leemkuil via J.L.C.M.Leemkuil@tudelft.nl of bel +31 15 27 82 381