Studenten moeten tegenwoordig meer in minder tijd doen, en met minder geld. De helft van alle studenten heeft te kampen met chronische stress en een flink aantal afgestudeerden heeft achteraf spijt van hun studiekeuze. ‘Studenten Hebben Dorst’ is in het leven geroepen om studenten te begeleiden bij hun persoonlijke ontwikkeling. Heb je voldoende zelfkennis? Kun je wel met stress omgaan? Waar liggen jouw talenten? Of hoe benut je je studietijd het meest optimaal?

Boek & Symposium

Het Universiteitsfonds Delft heeft de publicatie ‘Studenten Hebben Dorst’ financieel ondersteund. In dit boek vinden studenten nuttige hulpmiddelen voor persoonlijk leiderschap onder het motto ‘hoe haal ik alles uit mijn studietijd’. Op 1 maart vindt het symposium ‘Studenten Hebben Dorst’ plaats. Het symposium, met inspirerende presentaties en workshops, is volledig gewijd aan manieren om je stress te verminderen en je talenten optimaal te benutten. Hier vind je meer informatie over het symposium: http://studentenhebbendorst.nl/symposium/

Gratis boek?

Het Universiteitsfonds Delft geeft 10 boeken GRATIS weg! Stuur een e-mail naar ufonds@tudelft.nl en je kunt het boek komen ophalen in ons kantoor (maar op is op).