IO-alumni en -student in ‘Duurzame Jonge 100’ 2019

Nieuws - 13 juni 2019 - Communication

Verschillende IO-alumni en een student staan in de recentelijk gepubliceerde ‘Duurzame Jonge 100 (DJ100) van 2019’; een overzicht van de 100 meest inspirerende jonge koplopers op het gebied van duurzaamheid.

De IO-alumni en -student zijn alumnus Wouter Kommer (co-founder KarTent), alumnus Laurens van Dort (Kleurbaas fairf en Co-Founder & Operationeel Manager Mommy Paint), alumnus Mathijs ter Kuile (founder van Litta) en alumnus Ceriel Lucker en student Tom Gudde (co-founders Clocworks).

De Duurzame Jonge 100 is een initiatief van SustainableMotion en geeft een overzicht van jonge ondernemers, jonge professionals en studenten die aantonen dat een duurzame toekomst mogelijk is. Deze koplopers zijn een bron van inspiratie voor elkaar en voor de gevestigde orde. Elk jaar kan iedereen onder 32 jaar zich aanmelden of anderen opgeven en zal een 10-koppige jury de 100 meest inspirerende jonge koplopers uitkiezen.

• Klik hier voor meer informatie over de 100 duurzaamste jonge koplopers van Nederland
  • Foto’s