IO-student runner up Gouden RAI Wiel Studentenprijs

Nieuws - 27 maart 2019 - Communication

Stel je voor dat een jury zo onder de indruk is van jouw project, dat ze een tweede plaats in het leven roepen voor een prijs, zodat ze die aan je kunnen geven. Tijdens het jaarlijkse RAI Mobiliteitsdiner in Den Haag op 25 maart werd naast de uitreiking van het Gouden RAI Wiel voor het eerst ook een studentenprijs uitgereikt. IO-student Harm Cnossen kreeg de tweede plaats toegekend voor zijn afstudeerproject ‘MIND, exclusivity through conduct’.

De eerste prijs ging naar Martijn Hollestelle student van de faculteit CITG van de TU Delft. Hij studeerde af op scenario’s omtrent ruimtelijke inrichting wanneer door deelauto’s de behoefte aan parkeerplaatsen afneemt.

De jury was echter dermate onder de indruk van het afstudeerproject van IO-student Harm Cnossen, dat zij besloot dit jaar ook een tweede prijs toe te kennen. Harm, begeleid door Elmer van Grondelle en Jeroen van Erp, ontwierp onder de titel ‘MIND, exclusivity through conduct’ een interactie bij Mercedes in Stuttgart op merkbeleving bij gedeelde auto’s. De prijs werd uitgereikt door Steven van Eijck, voorzitter van de RAI Vereniging, en bestaat uit een ingelijste oorkonde, een geldbedrag en er komt een artikel in het GO!Mobility Magazine van de RAI Vereniging.

In 2010 kreeg de faculteit IO de Gouden RAI Wiel uitgereikt voor het Advanced Automotive-programma.