Tweede plaats voor Medisign-studenten op Dutch Hacking Health

Nieuws - 23 mei 2019 - Communication

Op de gezondheidszorg-hackathon Dutch Hacking Health, waar multidisciplinaire teams in één weekend problemen in de gezondheidszorg probeerden op te lossen, heeft een team van DfI- en IPD-studenten van IO de tweede plaats behaald in de categorie Innovation. Ze ontwierpen een VR-oplossing in samenwerking met SyncVR.

Teamlid Natasa Rikalo: “Het was een erg interessant evenement, omdat het bedrijf (SyncVR, red.) heel open was en veel informatie met ons deelde. Het Sophie Kinderziekenhuis liet ons al vóór de finale weten geïnteresseerd te zijn in ons idee. We gaan de komende maanden nogmaals met hen om de tafel.” Voor meer info en foto’s, bekijk de Dutch Hacking Health website.

Geïnteresseerd in meer nieuws over Medisign? Je kunt je nu aanmelden voor de nieuwe Medisign Community-nieuwsbrief. Stuur daarvoor een e-mail naar info@medisigntudelft.nl. Je kunt ook de website bezoeken.