IO op Global Grad Show tijdens Dubai Design Week

Nieuws - 06 november 2019 - Communication

Van dinsdag 12 tot zaterdag 16 november zal Industrieel Ontwerpen aanwezig zijn op de Global Grad Show in Dubai, als onderdeel van de Dubai Design Week. Deze show toont voorbeelden van de volgende generatie vernieuwers die oplossingen ontwerpen voor een betere wereld.

Het Excelscope-project, wat een smartphone gebruikt voor malaria-detectie op locatie, is geselecteerd als één van de honderd projecten in deze tentoonstelling. Dit project kwam tot stand door samenwerking van studenten en onderzoekers van zowel Industrieel Ontwerpen en Werktuigbouwkunde van TU Delft. Universitair hoofddocent Jan-Carel Diehl van IO zal ook deelnemen aan het panel tijdens de Innovation for Social Impact onderdeel van het programma.

Meer informatie over de Global Grad Show en de Dubai Design Week.