VSV 'Revolutionary Aerospace Women" event

Nieuws - 27 februari 2019

De VSV 'Leonardo da Vinci', de studievereniging van de faculteit LR aan de TU Delft, organiseert jaarlijks een evenement voor vrouwen in de luchtvaartindustrie. Dit jaar is het thema "Verbreed je horizon". Het programma zal zich richten op de diversiteit, internationalisering en inclusiviteit binnen de lucht- en ruimtevaartindustrie. Professionals en studenten zullen tijdens een paneldiscussie hun mening over deze onderwerpen bespreken. Twee inspirerende gesprekken worden gegeven door twee vooraanstaande vrouwen uit de lucht- en ruimtevaartindustrie: kolonel Talitha Born, directeur dienstcentrum personeelslogistiek, afdeling selectie & keuringen, en Birgit Otto, de Chief Operations Officer van Schiphol Group.

Om de dag af te sluiten, krijgen studenten en professionals de kans om elkaar te ontmoeten en hun meningen uit te wisselen tijdens de netwerkborrel. Het evenement staat open voor zowel mannen als vrouwen en is bedoeld om studenten en professionals samen te brengen om te netwerken en hun ervaringen te delen.