MoSHE alumnus Johan Kloppenburg wint Risicomanagement award 2019

Nieuws - 12 november 2019 - Webredactie

Johan Kloppenburg, alumnus van opleiding Management of Safety, Health & Environment (MoSHE), heeft met zijn scriptie de Risk Management Studie Award gewonnen. De prijs werd door het Genootschap voor Risicomanagement uitgereikt tijdens het onlangs gehouden Risk & Resilience Festival.

In de categorie "Master" heeft de jury de scriptie van Kloppenburg "Die pet past ons allemaal” over burgerparticipatie bij het opstellen van het regionale risicoprofiel, beoordeeld als beste inzending voor 2019.

Over de Risk Management Studie Award
De Risk Management Studie Award bestaat sinds 1995 en wordt jaarlijks uitgereikt. Het is een beloning voor studenten die onderzoek verricht hebben en/of een werkstuk hebben gemaakt op het gebied van risicomanagement met een duidelijke meerwaarde voor het vakgebied.