IJsbaan Winters Delft terug bij X

Nieuws - 01 november 2019 - Communication

Nu de koudere dagen weer terug zijn, komen we langzaam al meer in de winterstemming. Heb je ook al zin in om te gaan schaatsen? Goed nieuws, want tussen 6 december 2019 en 5 januari 2020 komt de overdekte schaatsbaan van  Winters Delft terug naar X! Eén van de grootste tijdelijke schaatsbanen van Nederland met overdekte hoofdbaan, skateway en krabbelbaan. Iedereen is welkom; jong en oud kunnen komen schaatsen.

Schaatsbaan Winters Delft is elke dag geopend van 09:00 uur in de ochtend tot en met 21:00 uur in de avond. In de eerste twee weken van de schaatsbaan zijn er doordeweeks speciale tijdsblokken gereserveerd voor schoolschaatsen. Vanwege het schoolschaatsen zijn de reguliere bezoekers vanaf 15:00 uur van harte welkom bij Winters Delft.

Meer info volgt spoedig!