Wie wordt Alumnus van het Jaar 2020?

Nieuws - 17 februari 2020

Sinds 2011 wordt de ‘Alumnus van het Jaar’ gekozen. Dit zijn alumni die hun sporen hebben verdiend in de wereld van innovatie en onderzoek. Wilt u een mede alumnus nomineren?

Graag ontvangen wij dan een omschrijving (maximaal ½ A4) waarom u deze persoon zou willen voordragen voor ‘Alumnus van het Jaar’. Houd hierbij rekening met onderstaande criteria en vergeet daarbij niet te vermelden welke opleiding hij/zij heeft gevolgd aan de TU Delft en in welk jaar hij/zij is afgestudeerd. Vermeld indien mogelijk ook graag een link naar zijn/haar LinkedIn profiel of biografie en zijn/haar contact gegevens.

De ‘Alumnus van het Jaar’ wordt op basis van de volgende criteria geselecteerd:

• Iemand die aan de TU Delft minimaal zijn/haar ir./MSc/Phd titel heeft behaald.
  • Iemand die zijn/haar sporen al heeft verdiend (het is geen aanmoedigingsprijs).
  • Iemand waar we als TU Delft community (studenten, medewerkers en alumni) trots op kunnen zijn vanwege zijn/haar functie/project.
  • Iemand die ook in de praktijk actief is (geweest) op het gebied van technologie/innovatie (dus gerelateerd aan studies van de TU Delft).
  • Wat hij/zij bereikt heeft, is mede te danken door de studie aan de TU Delft

Suggesties kunnen voor 23 maart 2020 gemaild worden naar: alumnirelations@tudelft.nl. Alle suggesties worden besproken met de decanen/management teams van onze acht faculteiten.

Kijk voor eerdere edities van Alumnus van het Jaar op de volgende website.