TB studente Noa Ommering draagt 4TU Techrede voor op 1 oktober 2020

Nieuws - 17 september 2020 - Webredactie

TB studente Noa Ommering is een van de vier studenten die de Techrede voordraagt. In deze technologische evenknie van de Troonrede laat de 4TU Federatie, in samenwerking met kennisinstellingen en het bedrijfsleven, zien dat technologische innovaties essentieel zijn in de transitie naar een veerkrachtige, veilige en duurzame toekomst. Een breed gedragen verhaal dat oproept tot innovatie, actie en samenwerking.

De Techrede vindt online plaats van ca. 14:45 - 16:15 uur en aanmelden kan hier.

Bekijk in aanloop naar de Techrede de reportagereeks: Tech Files, over de technologische weg naar de toekomst. Waarin onder andere Gerdien de Vries aan het woord komt in de aflevering van donderdag 17 september.