Jaar van de Docent 2020: studenten bedanken de docenten

Nieuws - 13 juli 2020 - Webredactie Communication

Via de studieverenigingen en de Studentenraad hebben de studenten van de TU Delft alle docenten van de universiteit in het zonnetje gezet voor hun inspanningen in de voorbije bijzondere maanden.

Dit deden ze door de verkiezing van the Lecturer of the Year te veranderen in the Year of the Lecturer: ze stuurden alle docenten een mooi bedankje, vergezeld van een filmpje dat ze samen met alle faculteiten hebben gemaakt.

Rob Mudde, Vice-President of Education, reageert: "Het initiatief raakt mij. Het is een heel zwaar jaar geweest voor studenten en docenten. In hun bedankbrief zetten de studenten de inspirerende dingen die ze in het onderwijs op alle faculteiten hebben gezien in de schijnwerpers. Daarmee laten ze de waardering die we voor elkaar hebben op een mooie manier zien. Het toont aan dat de extra inzet van onze docenten niet onopgemerkt is gebleven en gewaardeerd is. Het laat ook de verbondenheid en mooie samenwerking tussen de verschillende faculteiten zien. Dat maakt me trots op onze gemeenschap.”