Verenigingen vragen studenten coronamaatregelen na te leven

Nieuws - 21 augustus 2020

De Delftse gezelligheids-, studie- en sportverenigingen vragen alle studenten om de coronamaatregelen nog even vol te houden. Die oproep doen ze in een gezamenlijke brief die naar deelnemers van de OWEE is gestuurd en via platforms is verspreid naar de overige studenten.

De maatregelen hebben een enorme impact op ons leven, schrijven de verenigingen, maar langzaamaan is steeds meer toegestaan. “Dit willen we koste wat het kost vasthouden. Wij, de studie-, studenten- en sportverenigingen vragen jullie daarom allemaal om nog even vol te houden.”

De brief sluit af met “Wij zijn Delftse studenten. Wij zijn niet alleen de bedenkers, maar ook de doeners. Samen kunnen wij ervoor zorgen dat we op een verantwoorde manier het studentenleven draaiende houden.“

Lees hier de brief.