Acht Best Graduates genomineerd voor TU Delft Best Graduate 2020

Nieuws - 02 november 2020

Vandaag, 3 november, maakt het Universiteitsfonds Delft de acht Best Graduates 2020 van de TU Delft bekend. Elk jaar selecteren de acht faculteiten van de TU Delft hun beste afstudeerder. Op 17 november, tijdens de online TU Delft Best Graduate Award Ceremony, zullen de ingenieurs ieder hun persoonlijke verhaal vertellen achter hun innovatief onderzoek en presenteren ze de resultaten van hun afstudeerscriptie. Tijdens deze ceremonie zal één ingenieur de titel TU Delft Best Graduate 2020 ontvangen, maar natuurlijk zijn alle acht kandidaten al winnaars:

Klik op de afbeeldingen om de verhalen van onze Best Graduates te lezen:
Faculteit IO
Faculteit 3mE
Faculteit BK
Faculteit CiTG
Faculteit EWI
Faculteit LR
Faculteit TBM
Faculteit TNW

TU Delft Best Graduate Award Ceremony 2020

2020 is een bijzonder jaar. En juist daarom is het belangrijk om bijzondere momenten te blijven vieren. We zijn enorm trots op onze acht beste afstudeerders van het jaar 2020. Komt u deze trots online met ons delen? Dit jaar vindt de ceremonie plaats op dinsdag 17 november om 16.00 uur. De ceremonie wordt live uitgezonden vanuit het Auditorium in de Aula van de TU Delft. Iedereen kan deze ceremonie gratis online volgen. Vooraf aanmelden is nodig om de link te ontvangen. Aanmelden kan tot vrijdag 13 november.

De acht ingenieurs pitchen ieder kort het onderzoek en de resultaten van hun afstudeerscriptie. Hun werk wordt beoordeeld door een jury, bestaande uit:

• Prof.dr. Rob F. Mudde, Vice Rector Magnificus/Vice President Education
  • Prof.dr.ir. Peter A. Wieringa, Pro Vice Rector, TU Delft Ambassador for China
  • Drs. Evelyne A. Esveld, Executive Director Delft University Fund
  • Prof.dr. Bert van Wee, Professor of Excellence 2020, Guest jury member 2020
  • Ir. Djonno Bresser, TU Delft Best Graduate 2019, Guest jury member 2020.

De jury beslist wie uiteindelijk de TU Delft Best Graduate Award 2020 in ontvangst mag nemen. Alle acht beste afstudeerders ontvangen de Best Graduate Medal en Certificate of Excellence als erkenning voor hun afstudeerwerk, persoonlijke toewijding, algemene studieresultaten en de manier waarop ze deze hebben bereikt. De winnaar van de TU Delft Best Graduate Award 2020 ontvangt naast het symbolische beeldje ‘Op weg naar een mooie toekomst’ een nieuwe laptop aangeboden door Dell. Daarnaast ontvangen alle Best Graduates een KIVI-lidmaatschap.