Twee kandidaten genomineerd voor de Marina van Damme Grant 2020

Nieuws - 21 april 2020

Elk jaar organiseert het Universiteitsfonds Delft de uitreiking van de Marina van Damme Grant. Deze beurs, mogelijk gemaakt door mevrouw dr.ir. Marina van Damme, stelt jonge vrouwelijke ingenieurs in staat zich verder te ontwikkelen en hun persoonlijke carrière een boost te geven. De jury heeft dit jaar twee kandidaten genomineerd voor deze felbegeerde beurs van € 9.000. De uitreiking zal online plaatsvinden op 13 mei 2020. Iedereen is welkom om de uitreiking online bij te wonen.

Twee genomineerden

De genomineerden zijn Lefki Loverdou, alumna Faculteit Civiele Techniek en Geowetenschappen, MSc. Water Management en Martina Cuschieri, alumna Faculteit Werktuigbouwkunde, Maritieme Techniek & Technische Materiaalwetenschappen, MSc Biomedical Engineering.

Lefki Loverdou
Lefki werkt op dit moment bij Deltares als adviseur/onderzoekers en het is haar ambitie om door te groeien van haar huidige functie als technisch expert naar innovatieadviseur op het gebied van water en energie.

Martina Cuschieri
Martina werkt op dit moment bij AquaBattery en wil graag haar soft skills zoals communicatie- en coachingvaardigheden verbeteren.

Lees hun verhaal hier:

Online uitreiking

De online uitreiking vindt plaats op 13 mei, van 13:30 – 15:00 uur. Wilt u de deze uitreiking bijwonen? Binnenkort plaatsen wij op deze pagina de informatie over het online event en hoe u zich hier voor kunt aanmelden.

Jury

De jury van de Marina van Damme Grant 2020 bestaat uit prof. dr. M.S. van Geenhuizen (hoogleraar aan de Faculteit Techniek, Bestuur en Management), ir. Titia E. Haaxma (alumna faculteit Industrieel Ontwerpen),  ir. Zamorah E.R. Getrouw (winnares Marina van Damme Grant 2011)  en ir. Jan A. Dekker (bestuurslid Universiteitsfonds Delft).