IDE Academy heeft twee nieuwe coördinatoren

Nieuws - 18 maart 2021 - Communication

IDE Academy is een serie van ééndaagse workshops, die wekelijks op woensdag plaatsvinden. Elke masterstudent neemt tijdens zijn of haar studie deel aan tenminste 14 workshops. Deelnemers kunnen kiezen uit een breed aanbod, waarin verschillende thema’s worden behandeld. De workshops worden, naast docenten van IO, ook gegeven door experts van buitenaf, waaronder een flink aantal alumni van de faculteit.

Aan het begin van dit semester heeft IDE Academy twee nieuwe coördinators gekregen. Charlotte Kobus en Erik Tempelman hebben deze taak overgenomen van Ehsan Baha, die begint aan een nieuwe baan buiten de TU Delft. Ianus Keller, die al vanaf het begin betrokken is bij IDE Academy, helpt mee aan een soepele overdracht.

Dit trio vertegenwoordigt de drie afdelingen van IO en daarmee ook de drie masterprogramma’s. Ianus zal naar verwachting in september zijn coördinerende rol bij IDE Academy overdragen aan een geschikte opvolger van de afdeling HCD en de DfI master.

Ehsan zal binnenkort te vinden zijn bij Montreal University. We bedanken hem voor zijn werk bij IDE Academy gedurende het afgelopen jaar. Ondanks de coronacrisis zette IDE Academy door! Ehsans toevoegingen waren onder anderen concrete manieren om studenten hun eigen identiteit als ontwerpers te laten ontwikkelen. Dit is ook het onderwerp van zijn proefschrift, die hij hopelijk dit jaar zal gaan verdedigen. IDE Academy kijkt er naar uit om hem terug te zien als gastdocent bij één van de workshops!

Wil je meer weten over IDE Academy of zelf een workshop geven? Neem dan contact met ons op!