Nieuws - 31 mei 2021

Het College van Bestuur heeft Prof. dr. Henri Werij herbenoemd als decaan van de faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek (LR). Werij trad op 1 juni 2017 als decaan aan en begint op 1 juni a.s. aan een tweede termijn van vier jaar.

Henri Werij kijkt uit naar de komende vier jaar: “We zijn op de goede weg met onze missie van klimaatneutraal vliegen, maar er liggen ook nog grote uitdagingen, niet alleen in de luchtvaart, maar ook in de ruimtevaart. Ik kijk ernaar uit om hier de komende jaren de schouders verder onder te zetten, samen met alle collega’s en studenten van deze geweldige faculteit.”

Het CvB is verheugd dat Werij bereid is om zijn decanaat voort te zetten. Rector Magnificus en CvB-voorzitter Tim van der Hagen: “De afgelopen vier jaar heeft Henri Werij zich een inspirerend leider getoond voor studenten en medewerkers en de faculteit verder op de kaart gezet als aanjager in het onderzoek naar duurzame luchtvaart. We zijn blij dat hij bereid is hier nog een termijn mee door te gaan.”