Drie kandidaten genomineerd voor de Marina van Damme Grant 2021

Nieuws - 22 april 2021

Elk jaar organiseert het Universiteitsfonds Delft de uitreiking van de Marina van Damme Grant. Deze beurs, mogelijk gemaakt door mevrouw dr.ir. Marina van Damme, stelt jonge vrouwelijke ingenieurs in staat zich verder te ontwikkelen en hun persoonlijke carrière een boost te geven. De jury heeft dit jaar drie kandidaten genomineerd voor deze felbegeerde beurs van € 9.000. De uitreiking zal online plaatsvinden op 19 mei 2021. (15:00-15:45u) Iedereen is welkom om de uitreiking online bij te wonen.

Drie genomineerden

Lees hun verhaal hier:

Online uitreiking

De online uitreiking vindt plaats op 19 mei, van 15:00 – 15:45 uur. De kandidaten geven elk een inspirerende videopitch over hun ambitieuze toekomstplannen, waarna de beurs van €9.000 en de runner-up prijs van €2.500, ter beschikking gesteld door alumnus ir. Allerd Stikker vanuit het Fortuna Fonds, worden toegekend. De online ceremonie zal via Zoom plaatsvinden. De ceremonie zal in het Engels gehouden worden omdat er dit jaar internationale kandidaten kans maken op beurs.
U kunt zich hier aanmelden

Jury

De jury van de Marina van Damme Grant 2021 bestaat uit prof. dr. M.S. van Geenhuizen (hoogleraar aan de Faculteit Techniek, Bestuur en Management), ir. Titia E. Haaxma (alumna faculteit Industrieel Ontwerpen),  ir. Zamorah E.R. Getrouw (winnares Marina van Damme Grant 2011)  en ir. Jan A. Dekker (bestuurslid Universiteitsfonds Delft).