Klaar voor de start: studententeams maken zich op voor de TU Delft Impact Contest finale

Nieuws - 27 mei 2021

De derde editie van de TU Delft Impact Contest heeft de sterkste opstelling van studententeams tot nu toe. Gedurende de wedstrijd hebben de studententeams met innovatieve, ondernemende concepten of prototypes gerelateerd aan maatschappelijke uitdagingen alles gegeven om de finale te bereiken. Slechts 14 van de sterkste teams wedijveren in de Grand Finale volgende week donderdag 3 juni met overtuigende pitches. Hun beoogde verdiensten: tot  €20.000,- in prijzengeld. Hoe gaan ze het doen? En kunnen de winnaars van dit jaar herhalen wat TU Delft studenten van Team ZED vorig jaar hebben gedaan, en tijdens de nationale finale de prijs voor meeste innovatieve bedrijfsplan in de wacht slepen?

We spraken met twee veelbelovende teams om erachter te komen wat voor baanbrekende concepten ze werken en hoe ze vooruitkijken naar de spannende finale. Lees het interview (in het Engels) op de TU Delft Campus website en schrijf je in om als kijker de finale bij te wonen.