AWARENESS CAMPAGNE UNIVERSITEITSFONDSEN.NL

Nieuws - 21 februari 2022 - Webredactie Communication

Vandaag gaat een landelijke mediacampagne van de 14 Nederlandse universiteitsfondsen van start. Met deze awareness campagne willen we gezamenlijk het publiek informeren over het belang van wetenschappelijk onderzoek en uitnodigen om bij dit onderzoek betrokken te raken en financieel aan bij te dragen. Uitingen zullen plaatsvinden via advertenties in de dagbladen Volkskrant (TU Delft op 1 maart a.s.) en Trouw, via radiospots op NPO1 en een social media. De overkoepelende campagne site:
https://www.universiteitsfondsen.nl/home.

Het creatieve uitgangspunt van deze campagne was “Elk onderzoek start met een vraag”. En zo is de campagne ook ingericht. De “vraag” van TU Delft heeft betrekking op het 24/7 Energie Lab welke momenteel centraal staat in onze jaarcampagne Tech for Energy: Verwarmt jouw auto binnenkort je huis?  https://universiteitsfondsen.nl/vraag/verwarmt-jouw-auto-binnenkort-je-huis