ETDS – European Tournament for Dancing Students op X

Nieuws - 26 september 2022 - Communication

Van vrijdag 7 tot en met zondag 9 oktober word het European Tournament for Dancing Students gegeven op X. Gedurende dit weekend zullen ballroom dansers van universiteitsteams uit heel Europa de strijd aan gaan met elkaar. Overdag zijn de wedstrijden en ’s avonds is er een wisselend programma, met onder andere dansshows, prijsuitreikingen en dansfeesten.

Tijdens het event en de op- en afbouw hiervan zal X minder beschikbaar zijn dan dat je gewend bent.

• X3 zal vanaf woensdagavond 5 tot en met maandagochtend 10 oktober bezet zijn
  • X1 en X2 zijn van vrijdagochtend 7 tot en met maandagochtend 10 oktober bezet
  • De ruimtes Combat en Rhythm en de kleedkamers bij X1 en X3 zijn bezet van vrijdag 7 tot en met zondag 9 oktober.

Overdag kan iedereen de wedstrijden bekijken, dag-tickets zijn €5,-. De feesten in de avond zijn alleen voor leden van een studentendansvereniging. Tickets voor de avond zijn €7,50. Voor meer informatie over ETDS en het kopen van tickets kan je hier terecht.