Missie, visie, strategie; de ontwerper als ondernemer

Docenten: 

  • Prof.dr.ir. J.W.F. Wamelink, hoogleraar Construction Management and Entrepreneurship,
  • Ir. H.J.M. Vande Putte, universitair docent Real Estate Management TU Delft,
  • Dr.ir. M. Bos-de Vos, Assistant Professor Strategic Design for Ecosystem Innovation (Design, Organisation and Strategy Department) TU Delft  

Taal: Nederlands / Engels (afhankelijk van de deelnemers)
Duur: 1 dag (ochtend: 9.00-12.30 uur en middag: 13.30-17.00 uur)
Prijs: ā‚¬220,- (er is geen BTW van toepassing)
Maximum aantal deelnemers: 25
Datum: Donderdag 18 april 2024

Als bedrijf acteert men op een markt met concurrentie. Succesvol ondernemerschap begint met het inzicht waarin men zich op deze markt onderscheidt, en dit kunnen vertalen in een bedrijfsstrategie. Een dergelijke strategie is niet statisch maar moet dusdanig zijn ingebed binnen de organisatie dat men adequaat kan reageren op veranderende marktomstandigheden. Alvorens men dergelijke strategieĆ«n kan opstellen moet men de eigen missie en visie formuleren.  Missie, visie en strategie zijn bepalend voor hoe men de markt bewerkt (het verwerven van opdrachten).

Voorjaar 2024

In het voorjaar 2024 wordt de module `Missie, visie, strategie; de ontwerper als ondernemerā€˜ aangeboden.