Rolfs Surpriselab | Heb jij altijd al de gaafste surprise willen hebben?

25 november 2017 12:00 t/m 26 november 2017 16:00 - Locatie: Science Centre Delft - Door: Science Centre Delft | Zet in mijn agenda

Rolf Hut
Gratis toegang

Heb jij altijd al de gaafste surprise van de klas willen hebben?! Kom dan naar het Rolf Surprise weekend!

Rolf Hut en zijn team van wetenschappers helpen jou om je surprise technischer te maken of zelfs met het bedenken van een volledig nieuw surpriseplan! Onder begeleiding van studenten van de TU Delft ga je aan de slag met elektromotoren, tandwielen of bouw je zelfs je eigen raket. Daarnaast kun je ook een aantal surprises uit Rolf's nieuwe boek maken.

Hoe pimp je je surprise?

Brandweerhelmen met werkende sirenes, draken met lichtgevende ogen, draaiende tandartsboren: honderden kinderen verlieten vorig jaar (zie: NOS jeugdjournaal) Rolfs Surprise Lab met een technische surprise, een surprise die iets kan. En dus organiseert het Science Centre Delft het Surpriselab dit jaar opnieuw: in het weekend van 25/26 november zijn kinderen welkom om met technische snufjes de gaafste surprise van de klas te maken. Onder leiding van ‘MacGyver Scientist’ Rolf Hut, andere ervaren knutselaars en met hulp van studenten kunnen kinderen wederom aan de slag om de gaafste surprise van de klas te maken.

• Meer informatie: <link sciencecentre science-centre evenementen rolfs-surpriselab _blank>Science Centre Delft