UITVERKOCHT: 'Verandering' door Arjen Lubach

21 november 2017 20:00 t/m 21:30 - Locatie: Aula Auditorium - Door: Studium Generale in samenwerking met Sports & Culture TU Delft | Zet in mijn agenda

Arjen Lubach bespreekt op satirische wijze het thema ‘verandering’

Toegang €5  studenten, € 10 niet-studenten

Arjen Lubach komt naar de TU Delft! Op 21 november bespreekt Lubach op satirische wijze het thema ‘verandering’; aan de hand van voorbeelden uit zijn eigen carrière, zijn leven en ervaringen met literatuur, televisie en het (sociale) internet.

Tijdens de lezing focust Arjen Lubach zich op hoe taal invloed heeft op de manier waarop wij denken en hoe daarmee je perceptie kunt veranderen. Met zijn scherpe logische analyse, geïllustreerd met beelden over de processen die de mens doormaakt als we een verandering ondergaan, zorgt Lubach voor een onvergetelijke ervaring.