Kindercolleges in het Science Centre | Museum Jeugd Universiteit

10 maart 2019 12:00 t/m 16 juni 2019 17:00 - Locatie: Science Centre Delft - Door: Museum Jeugd Universiteit, TU Delft | Zet in mijn agenda

fotograaf: Martine Goulmy

Wil je meer weten dan je juf of meester?

De Museum Jeugd Universiteit (MJU) organiseert kindercolleges met meer dan 50 musea in Nederland. Wetenschappers, onderzoekers en experts geven antwoord op spannende vragen. Je kunt meedoen vanaf 8 tot 12 jaar.

Deze collegereeks van het Science Centre Delft staat in het teken van water. TU Delft experts vertellen je alles over regen- en kraanwater, vieze beestjes en het bouwen van zandkastelen. Ben jij een echte onderzoeker in de dop, dan mag je deze reeks zeker niet missen!

Houd de volgende data vrij in je agenda!
Net als op de echte universiteit krijgen de MJU-studenten een collegekaart en halen aan het einde van de reeks hun MJU-diploma.

College 1 - 10 maart: Een frisse duik in je eigen troep?
College 2 - 28 april: Kan je warmte van de zomer bewaren voor de winter?
College 3 - 12 mei: Waar kan je het beste je zandkasteel bouwen?
College 4 - 16 juni: Kan je de WC doorspoelen met een regenbui?