News archive

83 resultaten

07 december 2018

Sponsorship for Assistant/Associate Professor Geothermal Science and Engineering

During the Geothermal Get-Together on 29 November 2018, it was announced that research on Geothermal Science and Engineering at TU Delft got another boost. A consortium of seven partners signed a certificate for sponsoring an Assistant/Associate Professor.

15 november 2018

NWO honoreert 5 CiTG onderzoeksprojecten naar bewegingen en processen in diepe ondergrond van Nederland

NWO heeft ruim € 4 miljoen toegekend aan 5 onderzoeksprojecten van de faculteit Civiele Techniek en Geowetenschappen (CiTG) die zich richten op het effect van menselijk ingrijpen in de diepe ondergrond.

09 november 2018

Hadi Hajibeygi Innovative Teaching Talent 2018

Hadi Hajibeygi, universitair docent bij de faculteit Civiele Techniek en Geowetenschappen, is verkozen tot Innovative Teaching Talent 2018. Hij geeft de vakken Reservoir Simulation, Rock Fluid Physics en Advanced Reservoir Simulation en richtte onderzoeksgroep DARSIM op.

31 oktober 2018

Impuls voor geothermisch onderzoek aan de TU Delft

De meeste mensen zullen afgelopen zomer niet hebben nagedacht over het verwarmen van hun huizen; onderzoekers van de TU Delft deden dat wel (en niet alleen de laatste maanden). De bij het geothermisch onderzoek betrokken wetenschappers hebben goeie redenen om vooruit te kijken: het College van Bestuur van de TU Delft heeft een principebesluit genomen over de aanleg van een aardwarmtebron die voor geothermisch onderzoek kan dienen.

11 oktober 2018

Yenni Villa Acuña nominated for Best Graduate 2018

Every year, TU Delft's eight faculties nominate their best graduates. At the ‘Best Graduate’ ceremony, each of the nominees presents a pitch on their graduation project. This year Faculty of Civil Engineering and Geosciences nominated Yanni Villa Acuña.