Veerkracht en de circulaire economie

De TU Delft besteedt in het online onderwijs veel aandacht aan de circulaire economie. Veerkrachtige ontwerpen spelen daarin een sleutelrol.

Nederland wil in 2050 een circulaire economie zijn, waarin afval weer een volwaardige grondstof wordt. De maatschappelijke uitdaging om de uitputting van onze planeet drastisch te verminderen, vergt professionals met passie voor de circulaire economie en kennis van circulaire productontwerpmethoden en -tools in alle industrieën. De TU Delft biedt verschillende online programma’s over dit onderwerp aan, onder leiding van experts. Deze programma’s variëren van het ontwikkelen van circulaire ontwerpconcepten, naar het ontwerpen van circulaire producten tot het toepassen van circulaire economie in de bouw.

Alumni ontvangen 25 procent korting door de code alumni25 te gebruiken. Kijk voor het overzicht met alle online programma’s op Circular Economy Courses.