Inzetten op Diversiteit: Voel jij je opgenomen?

05 oktober 2021 17:15 t/m 19:00 - Locatie: Oostserre & Online - Door: Communication BK | Zet in mijn agenda

Help de agenda te bepalen voor een inclusief en divers BK.

Diversiteit en inclusie zijn centrale thema's geworden aan de TU Delft en bij BK. Vrouwenemancipatie, toenemende diversiteit van de Nederlandse samenleving, internationalisering van de universiteit, opkomst van landen in the Global South, normalisering van LGBTQ+, vragen over ras en ruimte en ga zo maar door. Dit alles betekent dat we een steeds diverser wordende universiteit zijn.

Diversiteit bevordert creativiteit en innovatie, omdat kennis vanuit verschillende perspectieven wordt geproduceerd. Maar wat betekent dit voor jouw leven als student of medewerker bij BK? Wat zijn de uitdagingen voor onderwijs en onderzoek? Kom mee discussiëren en pitch je ervaringen met diversiteit in studeren, lesgeven en onderzoek doen op onze faculteit. Help ons een ruime agenda op te stellen voor diversiteit bij BK.

Meer informatie

We nodigen je uit om een pitch van 5 tot 7 minuten te geven over je ideeën, en om hierover met ons in debat te gaan. Kijk op intranet voor meer gedetailleerde informatie of mail naar Diversity-BK@tudelft.nl.

Diversity & Inclusion Week TU Delft
Een volledig overzicht van alle sessies en meer informatie over de Diversity & Inclusion Week is te vinden op: www.tudelft.nl/diweek