Webinar Open Education Week: Open... Hoe maak je het mogelijk | 1 March

01 maart 2021 14:00 t/m 15:00 - Locatie: Online - Door: Teaching Academy | Zet in mijn agenda

De Bibliotheekwerkgroep Open Online Onderwijs, SURF, en de zone Naar digitale (open) Leermaterialen van het Versnelligsplan Onderwijsinnovatie met ICT hebben alle ingrediënten klaar staan voor hoger onderwijs Nederland zodat zij open content in hun onderwijs kunnen realiseren. Tijdens het webinar ‘Open ... hoe maak je het mogelijk?’

De afgelopen periode is er veel in kaart gebracht. Zo is er een inventarisatie onder vakcommunities (docenten) over de wensen voor samenwerken aan leermaterialen uitgevoerd en zijn er 30.000 open tekstboeken in kaart gebracht. Ook is er breder gekeken naar open content en de BigDeals en is er een visie Open Content 2025. Dit alles vormen de basis voor de ingredienten. Tijdens het webinar krijg je inzicht hoe ook jij een bijdrage kan leveren!

Het webinar wordt georganiseerd o.l.v. Sylvia Moes (Vrije Universiteit), Wouter Kleiheeg (Erasmus Universiteit), Kirsten Veelo (SURF) en Lieke Rensink (SURF).

Aanmelden voor het webinar: ‘Open ... hoe maak je het mogelijk?’