BK Meets: Digitalization & Artificial Intelligence

08 september 2022 12:30 t/m 13:45 - Locatie: Oostserre - Door: Communication BK | Zet in mijn agenda

In september gaan we weer starten met de Townhall voor medewerkers. Onder de nieuwe naam BK Meets nodigen we je graag uit op 8 september van 12.30 - 13.45 uur in de Oostserre.

Nieuw in de opzet is dat we naast de update van decaan Dick van Gameren ook collega’s vragen een korte presentatie te houden over hun concrete, aansprekende vorderingen op een van onze zes facultaire thema’s waar we ons onderwijs en onderzoek op richten. Dit keer staat het thema Digitalization & Artificial Intelligence centraal.

BK Meets gaan we vanaf het nieuwe academische jaar drie keer per jaar organiseren voor alle medewerkers van onze faculteit, zowel wetenschappelijke staf als ondersteuning. Na deze ‘compacte’ sessie van een uur ben je weer op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen in onze faculteit en heb je kunnen bijpraten met collega’s. Voor een broodje wordt gezorgd. Graag tot dan!

• Update door decaan Dick van Gameren
  • Introductie AI-labs door Paul Chan & labdirecteuren