Tentoonstelling: Made of Minerals, van steen tot supermarkt

27 januari 2022 17:00 t/m 11 februari 2022 22:00 - Locatie: Sint Agathaplein - Door: Communicatie BK | Zet in mijn agenda

Studenten van de minor ‘Spaces of Display’, Interiors Buildings Cities hebben in samenwerking met het Science Centre Delft een expositie voor de mineralencollectie door de binnenstad van Delft ontworpen.

Het idee van de expositie is om bezoekers kennis te laten maken met 10 mineralen die onopgemerkt in het dagelijks leven voorkomen. We maken de online expositie bekend, door middel van posters achter etalages van winkels en horeca te plaatsen. Ter ondersteuning van deze posters zullen bezoekers ook verschillende stickers door de gehele binnenstad tegenkomen. Deze bevatten QR-codes, die je brengen naar de website van het Science Centre Delft. Hierop zijn alle individuele projecten te zien van de 21 studenten die aan dit project hebben meegedaan.

Praktische informatie:

Op het Sint Agathaplein zelf zullen bezoekers tegen twee mineralen kunstwerken aan lopen die de expositie verder visualiseren en ondersteunen. Daarnaast zal hier elke dag tussen 17:00h en 22:00h een animatie afgespeeld worden die de bezoekers verder meenemen in de bijzondere wereld van mineralen.
Ben je nieuwsgierig naar het uiteindelijke resultaat? Kom dan langs het Sint Agathaplein! De opening van de expositie begint 27 januari om 17.00h en loopt tot en met 11 februari.