D&I in IDE: Ontwerpen, Onderzoeken en Rekruteren met een Inclusieve Insteek in de Academische Wereld

met Dr. Elif Özcan Vieira, Dr. Annemiek van Boeijen, Dr. Gijs Huisman, Dr. Elisa Giaccardi en Ir. Matthijs Netten

05 oktober 2022 09:00 t/m 12:00 - Locatie: Wim Crouwel Hall, IDE - Door: Faculty of Industrial Design Engineering | Zet in mijn agenda

IDE staat bekend als een diverse faculteit door haar demografische, culturele en creatieve opmaak. Toch is het inclusie dat de IDE drijft om de facilitatie van harmonie in sociale en academische interacties te bevorderen. Als deel van de Diversity & Inclusion Week (3-7 oktober) van de TU Delft zal IDE haar eigen D&I evenement organiseren op 5 october (9:00 – 12:30) in de Wim Crouwel Hall. Deze morgen zal er een openingswoord gevoerd worden door decaan Caspar Chorus, ook zullen er interactieve discussies met Annemiek van Boeijen, Gijs Huisman, Maria Luce Lupetti en een panel debat met Elisa Giaccardi, Matthijs Netten en Rebecca Price plaatsvinden. Daarna zullen alle bezoekers uitgenodigd worden om van een potluck lunch te genieten dat voorzien is door de D&I Collective van IDE.

Doelgroep
Iedereen is welkom (studenten, medewerkers, alumni en mensen die niet betrokken zijn bij TU Delft).

Soort Evenement
Workshop – (Panel) Debat – Dialoog – Lezing

Eten en/of Drinken
De Faculty Diversity Collective zorgt voor een potluck lunch.

Aanmeldingslink
Klik hier om je aan te melden

Online deelname met link:

Toegankelijkheid
Een hybride evenement dat beide online en offline is. Een opname wordt later online geplaatst.

Taal

9:00 Kick-Off