Policy vs. Experience: The route to an inclusive organisation

Aerospace Engineering & D&I Committee

06 oktober 2022 12:45 t/m 13:45 - Locatie: Lecture Room A – Faculty AE | Zet in mijn agenda

Het Facultaire Diversity & Inclusion Team organiseert op donderdag 6 oktober van 12:45-13:30 een lunchevent voor alle LR-studenten en medewerkers in collegezaal A. De bijeenkomst wordt georganiseerd als een paneldiscussie rond het thema: “Beleid vs. Ervaring: de weg naar een inclusieve organisatie” met anonieme vragen aan het publiek en een discussie rond antwoorden.

We zullen nadenken over de ervaring van medewerkers en studenten met betrekking tot D&I en welke acties prioriteit moeten krijgen van D&I-commissies bij LR en op de hele campus. Samen met ons panel beantwoorden we verschillende vragen, bespreken we vooroordelen en ervaringen, allemaal in de zoektocht naar een diverse en inclusieve omgeving.

De lunch wordt vanaf 12.30 uur verzorgd na voorafgaande verplichte registratie voor het evenement. Klik hier om je aan te melden.