Symposium Design/Synthesis Exercise Fall 2021-2022

27 januari 2022 09:15 t/m 13:30 - Locatie: Online - Door: Department of Communication | Zet in mijn agenda

Derdejaars bachelorstudenten van de faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek maakten ter afsluiting van hun bacheloropleiding in groepen van tien studenten in tien weken een ontwerp op het gebied van luchtvaart, ruimtevaart, aardobservatie of aanverwant vakgebied. Tijdens het project doorliepen de studenten het complete ontwerpproces, van het opstellen van een programma van eisen, conceptanalyse en ontwerp, concept selectie tot de presentatie van het uiteindelijke ontwerp.

Tijdens een eendaags symposium presenteerden alle ontwerpgroepen hun resultaten en de presentaties werden beoordeeld door een jury van  experts uit het binnen- en buitenland.

Kijk hieronder alle presentaties terug. Voor een overzicht van de topics klik hier.