The Green Initiative: Highlighting Sustainability at TPM

23 maart 2022 10:00 t/m 16:45 | Zet in mijn agenda

Met de jaren wordt steeds duidelijker hoe groot de impact van klimaatverandering is op onze leefomgeving, en op onze levens. Daarom organiseert Green TU The Green Initiative. Op woensdag 23 maart zijn er op de hele universiteit verschillende activiteiten in het kader van sustainability.

Op de faculteit TBM wordt dit evenement gecoördineerd door Linda Kamp, de sustainability coördinator van de faculteit, en het GreenTeam TPM. In samenwerking met tal van andere organisaties aan de faculteit organiseren we de hele dag verschillende events voor studenten en medewerkers.

Onder andere: om 13:45 in zaal A een Townhall meeting met TUD Sustainability Coordinator Andy van den Dobbelsteen en onze decaan Aukje Hassoldt.

Kom ook!

Zie hieronder het programma en de inschrijflinks.