10 jaar Graduate School – lustrum event

07 december 2022 15:00 t/m 18:00 - Locatie: Auditorium, Aula, TU Delft Campus | Zet in mijn agenda

2022 markeert het 10-jarig bestaan van de TU Delft Graduate School: een tijd om te reflecteren en successen te vieren, maar ook een tijd om naar de toekomst te kijken.

Om deze mijlpaal samen te vieren, organiseren we op woensdag 7 december het TU Delft Graduate School Lustrum Event.

In 10 jaar tijd groeide de actieve PhD gemeenschap van 2.000 naar meer dan 3.000 PhD kandidaten, met jaarlijks gemiddeld 400 PhD kandidaten die met succes hun proefschrift verdedigen. Voormalige promovendi hebben wereldwijd waardevolle posities gevonden in de academische wereld, ministeries en lokale overheden, onderzoeksorganisaties en in het bedrijfsleven. In de afgelopen 10 jaar is de maatschappij echter wel veranderd, net als de technologie en de arbeidsmarkt. Wat betekent een doctoraat in de huidige maatschappij? Heeft een doctoraat een toegevoegde waarde voor een carrière buiten de academische wereld? Wat is de rol van de graduate school in de komende jaren? Vragen die we graag samen verkennen tijdens het lustrum event.

Datum: woensdag 7 december 2022
Tijd: 15.00 - 18.00 uur
Locatie: Auditorium, Aula, TU Delft Campus

Kijk voor meer informatie en registratie op onze aanmeldpagina.