Master’s Week 14-17 november 2022

14 november 2022 18:00 t/m 17 november 2022 20:00 | Zet in mijn agenda

Van 14 tot en met 17 november kunnen aankomende masterstudenten een online Master’s Week bezoeken, met verdiepingssessies over MSc-programma's en toelating en een inspiratiesessie over maatschappelijke thema's.

Meer informatie: tudelft.nl/mastersweek

Kick-off Event (14 november 18:00 - 19:00 CEST)

Wat is jouw passie? Wat drijft jou? Neem deel aan het online Kick-off Event op 14 november, en ontdek hoe studenten, alumni en onderzoekers van de TU Delft bijdragen aan vier grote maatschappelijke thema's: Climate & Energy, Health & Care, Urbanisation & Mobility en Digital Society. De gastheer van het event is Hanno van Keulen (opleidingsdirecteur Science Education & Communication).

De gastsprekers zijn:

• Srimannarayana Baratam, thema Digital Society, eerste afstudeerder MSc Robotics (3mE)
  • Martijn Nagtegaal, thema Health & Care, PhD Medical Imaging (TNW)
  • Nikki de Zeeuw, thema Resilient Cities & Mobility, SUM project (BK)
  • Paul van Wiechen, thema Climate & Energy, PhD Coastal Engineering (CiTG)

MSc Programma Sessies (15 - 17 november 17:00 - 20:00 CEST)

Neem deel aan de programmasessies om alles te weten te komen over de masteropleidingen waarin je geïnteresseerd bent en stel al je vragen.

Toelatingssessies (17 november 19:00 - 20:00 CEST)

Op de 17e wordt de week afgesloten met sessies over toelating en schakelprogramma's.