Congres: De Delta in een wereld van schaarste

14 april 2023 12:00 t/m 17:30 - Locatie: Schouwburgstraat 2, Den Haag - Door: Communicatie BK | Zet in mijn agenda

Grondstoffen worden schaarser, mondiale toeleveringsketens beginnen te haperen, en marktprijzen fluctureren. Wat betekent deze schaarste voor de toekomst van de Zuid-Hollandse Delta? Op 14 april gaan beleidsmakers, wetenschappers en ondernemers met elkaar in gesprek over hoe Zuid-Holland, als dichtbevolkte Delta, zichzelf veerkrachtig en duurzaam kan ontwikkelen voor een leefbare toekomst.

Sprekers vanuit de Faculteit Bouwkunde: Alexander Wandl en Arjan van Timmeren
Alexander Wandl spreekt over circulariteit voor regeneratieve steden en regio's. Arjan van Timmeren neemt deel aan de paneldiscussie.

De voertaal tijdens het congres is Nederlands.

Programma en aamelden

Meer informatie over het programma en aanmelden is te vinden op de website van het LDE Centre for Sustainability.