Tentoonstelling: Distilled Perspectives On Domesticity

14 april 2023 09:00 t/m 31 mei 2023 17:00 - Locatie: Faculteit Bouwkunde, Bibliotheek (ingang) - Door: Communicatie BK | Zet in mijn agenda

Van 14 april tot eind mei is de tentoonstelling 'Distilled Perspectives On Domesticity' te zien. De opening van de tentoonstelling vindt plaats op 26 april.

Huiselijke binnenruimten vergeleken en geanalyseerd op verschillende architectonische aspecten, zoals architectonische schil, materiaal, meubilair en losse voorwerpen. Op basis van deze verschillende aspecten (of lagen) zal elke student één specifiek interieurperspectiefbeeld analyseren door dit beeld opnieuw te tekenen en te modelleren op een bepaalde, vooraf bepaalde manier. Als resultaat van deze analyse worden de tekeningen en de modellen onderdeel van een kleine tentoonstelling, gezamenlijk ontworpen en gerealiseerd door de deelnemende studenten.