Humans of Electrical Engineering, Mathematics and Computer Science

Studievereniging Electrotechnische Vereeniging

Het 147ste bestuur der Electrotechnische Vereeniging

Aan de balie van het kantoor van studievereniging Electrotechnische Vereeniging (ETV) is het een komen en gaan van studenten maar ook medewerkers die een vraag hebben. “We zijn er voor de studenten, die we graag op weg helpen door hun Bachelor en Master. Maar ook alle medewerkers zijn welkom om onze hulp in te schakelen. Of om even bij te praten met koffie of wat lekkers.”

“We zijn een nieuwe board, en hebben allemaal veel zin om er een mooi jaar van te maken. Bijvoorbeeld de recruitment days die weer in maart worden gehouden. Dat zijn dagen waar masterstudenten één op één in contact kunnen komen en kennis kunnen maken met bedrijven.”

“Binnenkort ontwikkelen we een ETV app waarin we alle info kunnen delen met onze achterban. Een leuke bijkomstigheid is dat dit jaar zich ook leent om jezelf te verbreden en nieuwe vaardigheden aan te leren. Zo doen we dat dus ook met deze nieuw te maken app. Zo leer je hoe gaat dat in zijn werk gaat en waar je op moet letten. Naast de app maken we gebruik van diverse andere communicatiemiddelen om onze doelgroep te benaderen zoals onze website, het kwartaalblad Maxwell (met toegepaste informatie maar ook aankondig van aankomende activiteiten) en Facebook. Maar als je meer wilt weten dan is ETV alle werkdagen open, van 08.30-17.30u.”