Reservingssysteem Okku

Vanaf 9 september zijn alle generieke studieruimtes (d.w.z. alle studieruimtes behalve laboratoria) in de gebouwen 28 en 36 open voor masterstudenten van onze faculteit. Daarbij willen we de masterstudenten vragen om een reservering te maken met het nieuwe reserveringssysteem Okku. Door op tijd te reserveren kunnen studenten bureaus kiezen in de buurt van hun afdeling. Bovendien maakt het systeem maximaal gebruik van de studieruimten door een zo groot mogelijk deel van onze masterstudentenpopulatie toegang te bieden en tegelijkertijd onnodige verplaatsingen naar en op de campus te beperken.
Dit is in het kort hoe Okku werkt:

• Okku toont de beschikbare bureaus in de generieke studieruimten op de plattegronden van de gebouwen 28 en 36.
  • Elk bureau heeft twee dagelijkse tijdslots, op weekdagen, waar een student uit kan kiezen: 08:00-14:45 en 15:00-22:30
  • Alleen tweedejaars EWI-masterstudenten kunnen reserveren (één tijdslot per dag, twee reserveringen van tevoren, maximaal drie reserveringen per week, exclusief ad-hoc gebruik)
  • Monitors bij de ingangen van de gebouwen 28 en 36 tonen een QR-code om reserveringen mee in te checken (no-shows vervallen na een uur)
  • Reserveringen hebben voorrang op ad-hocgebruik: alle EWI-masterstudenten zijn verplicht om de real-time bezetting te controleren via tudelft.okku.io om een bureau te vinden dat beschikbaar is voor ad-hocgebruik
  • Okku wordt beheerd door FM
  • De feitelijke bezetting van de studieruimte wordt maandelijks geëvalueerd door FM, ATP's en O&S, en zal worden opgeschaald zodra de voortgang van de renovatie van gebouw 36 dit toelaat

Voor vragen kunt u terecht bij het servicepunt van EWI: Servicepunt-EWI@tudelft.nl, +31 (0)15 27 89803 / Servicepunt-EWI28@tudelft.nl, +31 (0)15 27 89818.